2015. május 23., szombat

Körséta a kampuszon IX. - második rész

Ahogy ígértem, a tegnapi első rész után itt a folytatás, a Kollégium B épülete. Alaprajzát tekintve nagyjából a tükörképe a másiknak, csak néhány helyen, főként az emeleten tér el. A tégla és a beton is egyezik, valamint néhány alap szín, de ezeket a beltereket a kék, a fehér és a fekete uralják, így kicsit nyugodtabb, letisztultabb hatást kelt.



Itt is egy nagyobb kantin, és mellette egy kisebb konyha van. Az emeleten is van egy hasonlóan felszerelt zug. Egy biztos, enni mindig lesz hely! :D






A hangulatnak megfelelően itt a játékgépek mellett egy játékasztal van, és nem biliárd. Ellenben külön szobában vannak a számítógépek és a sakk, hogy nyugodtan teljen a tanulásra szánt idő, és ahogy a másik helyen, itt is kialakítottam egy kondiszobát.






Szintúgy hat szoba vár lakóira és minden emeleten egy-egy fürdő.





A tetőtéren akár bulit is rendezhetnek, bárpult és zene várja őket.


Íme felülről:




Már csak a bérházak vannak hátra, de azokat nem vagdosom szét, hozom jövőhéten egyben az egészet. Majd kezdetét veheti a nagy költözés! Az is eszembe jutott, hogy esetleg érdekelhet valakit a város elrendezése. Készítsek esetleg egy posztot arról, mi merre helyezkedik el, és ki hova költözik be? Vagy már unjátok az egyetemet?

7 megjegyzés:

  1. Ez valahogy jobban tetszik, mint a másik épület. Kialakításában hasonló, de színvilágában közelebb áll hozzám. Úgyhogy ha az elsőre azt mondtam, hogy szívesen beköltöznék, akkor gondolhatod, erről mit gondolok. :D
    Ezek az épületeket amúgy - már amelyik nem kifejezetten simeknek épült - el lehet érni valahol? Megosztod őket, vagy kifejezetten saját használatra készültek?

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy ez is tetszik! :) Nem terveztem közkinccsé tenni az egyetemi épületeket, de ha érdekel, szívesen feltöltöm bármelyiket akár berendezve, akár üresen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, hát egy ilyen berendezett kollégiumnak nagy hasznát venném. :D Persze csak akkor, ha tényleg szívesen megosztod.

      Törlés
  3. Szia Brigi! Engem érdekelne a város elrendezése:)
    Amúgy nagyon tetszenek az épületek, amiket csinálsz, egyedül az bántja a szemem, hogy túl sok téglát használsz minden házhoz. Szinte ez a védjegyed.:) DE tudom milyen, amikor az ember megtalálja a simsbe a favorit bútort, díszt, falat, csempét, fát, akármit, úgy hogy elnézem, de ha adhatok egy tippet, próbálj ki mást is.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Mindenképp lesz összefoglaló poszt az egyetemváros elrendezésével egybekötve. :)
      Való igaz, hogy például Anita és Martin otthonában sok a tégla, és más lakásokban is gyakran fellelhető, tényleg szeretem és mondható a védjegyemnek, de ez az egyetemváros direkt képviseli ezt a stílust. Ha megnézed azokat a házakat és lakásokat, amiket korábban mutattam, ott annyira nincs, sőt alig van tégla, esetleg más színben és formában. Szóval köszönöm a tippet, de ne aggódj, a városom teli van nem téglás épületekkel is, csak most épp egy ilyen sorozatot sikerült megmutatnom az elmúlt hetekben. :)

      Törlés
  4. Jaj, hát ez is nagyon jó lett! Valahogyan ez egy kicsit letisztultabbnak tűnik, mint a másik, de mindkettő nagyon szép! :D
    Engem nem zavar a sok tégla, mert én is állandóan téglát használok. De ha már unom a téglát, akkor jön a színes tégla XD
    Kíváncsi vagyok a bérházakra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Na igen, ha nem tégla, akkor színes tégla, de jöhet bármilyen terméskő is. :D Leginkább a textura miatt tetszik, mert nagy felületeken megbontja a (szerintem) unalmasan egyszínű falakat. Otthonok belterében egyébként tapétákat szeretek még használni erre a célra, hogy feldobják a szobát, de úgy éreztem, hogy egy kollégiumban valahogy nincs helye tapétának, oda valami "időtállóbb" burkolat kell, még ha ez a simsben nem is épp szempont. :D

      Törlés