2015. május 22., péntek

Körséta a kampuszon IX. - első rész

Hamarosan itt a vége, már csak a lakóépületek vannak hátra a Le Tour Akadémán tett hatalmas sétánkból. Igazán nem akarom az idegeiteket húzni, de mikor kifotóztam a kollégiumokat, elég sok képet sikerült csinálnom, és felmerült a kérdés, érdemes-e egyetlen, végtelen hosszúságú posztba sűríteni mindet... Arra jutottam, hogy nem, ezért ketté szedtem, és ma csak az egyiket mutatom meg. Felháborodásra semmi ok, nem tologatom a második felét a jövő hétre, már holnap láthatjátok majd, szóval ne felejtsetek el visszanézni! Addig pedig: Kollégium A épület!

Az épület tökéletese passzol az eddig látott stílushoz, főszerepben a tégla - amitől már biztos undorotok van - és a beton. Alapvetően három részre osztható, szemből nézve a jobb oldal földszintjét foglalja el a kantin, az emeletet a közösségi helyiségek, és a bal oldal mindkét emeletét pedig a hat szoba és a fürdők. Na de mire várunk? Gyertek be!




A kantint a vidám sárga és a pepita mintás padló uralja. A fő helyiségből nyílik egy kisebb konyha, ahol a lakók akár maguknak is összeüthetnek valamit, ha úgy tartja kedvük.





Ha ez nem lenne elég, az emeleten is van egy konyhának szánt kis sarok, valamint minden más, amire csak szükség lehet. Szórakozási lehetőségek, mint TV, biliárd- és sakkasztal, valamint egy kisebb kondiszoba és két számítógép.








A folyosók mindkét emelten egyformák, visszafogottabbak, mint a többi helyiség. A fürdőszobának is hasonló, kicsivel világosabba a színvilága. Ebben az épületben egyébként már lakik két sim, de rájuk majd akkor térnék vissza, ha a többiek is beköltöztek. És miért csak hat szoba? Szeretném, ha minden szobában saját sim költözne, és nyolc diákkal már meggyűlne a bajom egy ekkora telken. Ti mit gondoltok erről? Zavarnak a városlakó simek? Vagy Ti is inkább megtöltötök egy egész kollégiumot?





Nem véletlen vezet csigalépcső a tetőre, ugyanis ott egy jakuzzi kapott helyet.


Felülnézetből talán könnyebb eligazodni, és a szobákba is bekukucskálhattok.




Ne feledjétek, holnap jön a folytatás, ami ugyan nem különbözik sokban ettől az épülettől, de mégis itt-ott másmilyen lesz.

11 megjegyzés:

  1. Hű, ez nagyon szép lett! Nem vagyok nagy kollégium párti (már hogy a való életben), de ide szívesen beköltöznék. :D
    Én is építettem már kollégiumot a játékban, és azt hiszem azt építettem meg eddig a legszívesebben. Nem is értem. De a valódi, kicsit puritánabb kollégiumokhoz képest sokkal otthonosabbak a játékbeli koleszok, főleg ha magunk építjük őket.
    Magam részéről jobban szeretek egy simmel játszani az Egyetem városban. Hagyom, hogy a játék beköltöztesse a fiatalokat. Bár egyszer egy négy főből álló baráti társaságot már irányítottam. :D De jobb szeretem, ha maximum két egyetemista van az irányításom alatt.
    Nagyon várom a második részt! :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :) A valóságban én se nagyon rajongok értük, szerencsére csak osztálykiránduláson volt szerencsém tapasztalni az ottani állapotokat, és az épp elég volt. Ezért inkább egy olyan kollégiumot építettem, amiben én is szívesebben laknék. Azt is el kell ismerni, hogy a játék által kínált alap koleszok se rosszak, csak a szobák méretével nem vagyok mindig megelégedve... Nem mondom, hogy elkényeztetem őket, és mindenki saját számítógépet, meg mindenféle vackot kap, de záróvizsga írásnál elég zavaró, hogy ha csak összesen 2 gép lelhető fel a telken, és azt a kettőt is egy-egy nem általam irányított diák foglalja el. :D Ez is oka annak, hogy majd saját simekkel töltöm fel az épületet. Persze ha egy simmel játszik az ember, akkor könnyebb helyzetben van, nem kell összehangolni sem őket. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a kollégium *_* És nekem tetszik, hogy hasonló stílusúak az épületek kívülről, olyan rendezettséget ad! Lesz majd kép a szomszédság nézetből is? :D
    Azt hiszem, 3-4 sim volt a max, amennyit kollégiumban irányítottam, de engem nem zavarnak a dormie-k. Mondjuk azt is bevallom, hogy nem játszottam olyan sokat az egyetemmel, mert az volt az utolsó kieg amit megkaptam, aztán kb. egy éve kezdtem egy új szomszédságot, ahol még nincsen egyetem :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, pont ez volt a célom, hogy rendezett és egységes legyen. :) Igen, egy kis térkép-szerűt szeretnék majd, mikor már mindenki beköltözött, és megmutatom ki hol lakik, meg mi mihez képest merre van. :D Jajjj, nagyon bele tudok merülni... :D
    Egyelőre a legnagyobb kollégiumi létszámom 6 fő volt, még mikor Zsuzsa járt egyetemre a barátaival, de ott is voltak nem játszható lakók. Ha jól emlékszem, boldogultam velük, de 8 már nekem is sok lenne. Az ideális viszont tényleg max 3-4 sim, ha általánosságban nézzük, családoknál is nagyon ritka, hogy 2-nél, vagy max 3-nál több gyereket nevelnek, legalábbis egyszerre.
    Így egész más, nekünk tesómmal az éjszakák és az egyetem volt az első, meg valahogy a városokat is üresnek érezném, ha nem lenne egyetem. Az egyetlen, ami zavar benne, hogy ha valaki egyetem nélkül nő fel, negatív emléket kap, mint aki bánja, hogy kihagyta, pedig szerintem a való életben is, és talán a simsben is igaz, hogy nem mindenki való oda... Bár lehet Amerikában más a hozzáállás, és azt vették alapul a készítők.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A negatív emlék ellen van mod:
      http://www.insimenator.org/index.php/topic,96190.0.html
      Ebbe több mod is van, de a no memory uneducated és a no want satisfy uneducated kell (az elsőtől nem lesz rossz emléke, a másodiktól meg nem teljesül olyan félelme, hogy nem ment egyetemre)
      Van még benne egy csomó másik mod, de azokat nem próbáltam (olyanok, hogy a tininek nem kell elmenni az egyetemre, hanem maradhat a háztartásban, de mégis fiatal felnőtt lesz és amúgy egyetemre jár, stb. Majd ki akarom próbálni azokat is) :D

      Törlés
    2. Hihetetlen, hogy mindenre ismersz egy megoldást! Köszönöm! :) Így lehet pár simem kimarad majd a suliból. :D

      Törlés
  5. Wow de bírnám ha ilyenek lennének a játékomba :D Szemèly szerint engem zavar ha csak saját simek laknak a koleszba. Nincs hangulata :) És nekem 2 simmel unalmas, 3-4-gyel ideális, 5-6-tal izgalmas kihívás játszani. Hatnál többet sosem próbáltam még de valahogy nem is akarom xdd Sima háztartásba könnyű de itt figyelni kell ki mikor megy órára, ki írta már meg a zárót-ki nem. Engem amúgy sokszor nem zavar ha kicsi a szoba. Jó az gáz volt mikor csak az ágy meg a szekrény fèrt be, még egy íróasztal se de ez van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, hamarosan letölthetővé teszem majd! :)
      A kicsi szoba nem kifejezetten gond, csak ha olyan egérlyuk, hogy igazából tényleg csak egy ágy, meg egy szekrény fér be, minden máshoz meg ki kell mennie a többiekhez. Persze a kolesz lényege a közösségi élet, de akkor se szeretem, mikor egy simnek nem lehetnek saját kacatjai, vagy íróasztala...

      Törlés
    2. De jó :) A Fiesta Hall kollégium olyan a játékban, hogy a földszinten lévő szobák annyira kicsik, hogy tényleg csak az ágy meg a szekrény fért be. Mondjuk én max még egy íróasztalt szoktam betenni a háziíráshoz meg ha még nagyobb a szoba akkor számítógépet is a záróvizsgaíráshoz. De nem szeretem túlbonyolítani azért :)
      A napokban töltöttem le olyan koleszt MTS-ről ahol saját lakrészük is van. Nappali, háló meg fürdőszoba is és nagyon jó, hogy nem kell osztozkodni :D

      Törlés
    3. Egyszer építettem egy hasonlót, bár a saját lakrész csak saját fürdőt jelentett, de macera volt külön takarítani. :D Így nézve jó arány, ha 3 főre jut 1 fürdő, + egy külön WC is, takarítani is kevesebbet kell. Egyébként tényleg csak a dolgozatírás miatt jó, ha van saját gépük, de nálam sincs mindenkinek. :)

      Törlés
    4. Igazából ezzel az a baj, hogy az NJK-k össze vissza használják a fürdőszobát :D

      Törlés