2015. március 27., péntek

Körséta a kampuszon I.

Kezd határozottan cikivé válni (Nana már többször is szóvá tette), hogy a Szappanbubi tinik még mindig az érettségi utáni nyári szünetet töltik. Ennek több oka is van, egyik nyomós, hogy ha lenne is időm játszani, a bűntudatom nem engedi, mert más fontosabb is szerepel a végtelen listámon. Idén azonban elhatároztam, hogy ha csak havonta egyszer is, de akkor mindenképp szakítok rá időt, mert hiányzik, és az sem járja, hogy a blog is pang. Most azonban új projektbe kezdtem, ami már legalább olyan régóta esedékes, mint hogy Vivi osztálya végre korosztályt lépjen: Átalakítom az egyetemvárost!

A kollégium épületei már állnak, ahogy a bérházakat is belakta az a pár diák - akik szintén végtelennek tűnő ideje várnak a sorukra -, de ezekről majd később, leginkább akkor, ha valóban lesz is bennük élet. Néhány szórakozóhely és közösségi tér már rég elkészült, vagy épp félkész, másokat viszont csak most fogok felhúzni, vagy átalakítani. Az alapot a Le Tour Akadémia adja, valószínűleg a nevét is meghagyom majd, mert jelenleg nincs jobb ötletem...

Ahogy haladok előre, körbevezetlek majd Titeket a kampuszon. Első nekifutásra egy ABC-t építettem meg, majd a már rég ott álló Kampusz Butikok felújításával folytattam. Mutatom képeken!

Ő lenne a kis mini csemegebolt, ahol beszerezhető a reggeli müzli, a délutáni nasi, meg természetesen minden más is, hogy ha két vizsgaidőszak között van kedve és indíttatása a diáknak főzni. A bolt tényleg nem nagy extra, takarosra szerettem volna, a szerepe leginkább csak annyi, hogy legyen, ha szükség van rá.




Akik játszanak, vagy játszottak az eredeti Le Tour Akadémián, azoknak ismerős lehet a Kampusz Butikok nevezetű telek, ami nem úszhatta meg, hogy új ruhát ne kapjon - ha már maga is első kézből, frissen szállítja az aktuális divatot.


A Kifutói Befutók névre hallgató üzlet talán inkább azokat a diáklányokat szólítja meg, akiknek valóban a kinézet az első, és követik a trendeket. Csajos, elegáns és kicsit magasabb árkategóriás, de hát apu úúúgyis kifizeti, nem? :P





Az emeleten egy mini szépségkuckó is helyet kapott, hogy ne csak a ruha, a frizura és a smink is garantáltan mutatós és trendi legyen!





Lizzy Divatkuckója ezzel szemben azokat a fiúkat és lányokat szólítja meg, akiknek az árak is sokat számítanak, nem csak a kinézet. Elérhető árú új és használt cuccok találnak itt gazdára. Aki nem sznob, innen is elégedetten távozik!




Ebben az üzletben akkor sem unatkoznak a fiúk, hogy ha csak a barátnőjüket kísérték el, ugyanis újság, játékok és játékautomaták is vannak, csak hogy teljes legyen a választék.



Ennyit az üzletekről! Azért akad még pár hely, ahol a diákok kiüríthetik egyébként sem vaskos pénztárcájukat. Várom a tippeket, mire számítotok, vagy épp mire vártok legközelebb!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek az üzletek! És mindig olyan kreatív neveket találsz ki! :D
    Nekem az a legnagyobb bajom az alapból a játékban lévő telkekkel, hogy hatalmasak. Én játszásra szánt telekkel szerintem évek óta nem haladtam meg a 3x3-at. Volt, hogy megpróbáltam én is átépíteni, de már a méretétől elment a kedvem XD
    Kíváncsian várom a többi épületet :D

    VálaszTörlés
  2. Még mindig nagyon jól építesz Brigi ;) Imádom az egyetemeket, ezzel most megfogtál :) Én egy Brigi féle kollégiumra lennék nagyon kiváncsi *-*

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok, nagyon kedvesek vagytok! :)

    DeeDee: A nevek most nem az én érdemeim, mert az eredeti telek eredeti leírásában olvastam, és megtetszett. (Legalábbis úgy emlékszem, hogy így volt.) Egyébként számomra is a maximum 3x3 a játszható telek, ezt csak ritkán lépem át. Ha jól rémlik, a kollégiumok 4x3-asak, illetve a parkok és a bérházak szoktak nagyobbak lenni, de oda nem is nagyon viszek 2-3 simnél többet, így nem baj, ha nem látom be a telket. Mondjuk az tényleg igaz, hogy a hatalmas tereket utálat berendezni, mert iszonyat sok kacat kell, hogy ne legyen egy nagy üres tér hatása. Talán ezért vesződök mindig olyan sokat a parkokkal? :D

    Evelin: Igyekszem :$ Kollégiumra is sor fog kerülni, de azt hagyom majd a legvégére. :)

    VálaszTörlés